اتاق فرار انيگما
اتاق فرار (Escape room) يك بازيِ فيزيكي - ماجراجويي است. در اين بازي، تيم‌ها در قالب گروه‌هاي 3 تا 5 نفره تشكيل شده و داخل اتاق فرار مي شوند. در، پشت سر آنها قفل شده و بازيكنان مي بايست با پيدا كردن سرنخ‌ها، حل كردن معمّاها، از سر گذراندن چالش‌هايي كه براي آنان طراحي شده و در قالب كار گروهي ظرف مدت 60 دقيقه راه خروج از اتاق فرار را پيدا كرده و از آن خارج شوند.

شرايط سورپرايز تولد

به اين صورت كه شما بعد از رزرو بليط اتاق فرار خودتون گزينه جشن تولد رو روشن مي كنيد و در روز تولد كيك دلخواه خودتون رو خريداري مي كنيد و يك ربع تا نيم ساعت قبل از ورود به اتاق فرار به گيم مستر تحويل ميديد و بقيه كار رو ميسپاريد به مجموعه اتاق فرار انيگما.

سورپرايز تولد رايگان

با پرداخت هزينه بليط اتاق فرار كه به نسبت بازي متفاوت هست، سورپرايز تولد رايگان ميشه و هزينه اضافي دريافت نمي شود.

تا حالا شده ندوني براي عزيزترين فرد زندگيت چجوري سورپرايز تولد بگيري؟؟ اصلا معني سورپرايز ميدوني چيه؟ بايد خيلي تلاش كني واسه سورپرايز همسر يا سورپرايز بچه و خيلي راه هاي مختلفي براي سورپرايز تولد هست مثل: سورپرايز تو خونه، برگزاري مراسم سورپرايز تولد در محل كار، سورپرايز تو آسانسور و ....... . اما ي روش جديد كه فرد مورد نظر اصلا انتظار اون اتفاق رو نداره، سورپرايز تولد در اتاق فرار هست.

سورپرايز تولد ساده

اين سورپرايز در حد يك غافلگيري بوده و محلي براي نشستن و كيك خوردن وجود ندارد، پس هم سورپرايز تولد ساده برگزار ميشه هم جذاب.

اگر كادويي داريد كه ميخوايد با ي حالت خاص به همسر يا دوست و ... بديد، با انيگما درميون بذاريد.

خيلي جالب ميشه اگر بدونيد كه شما ميتونيد تعيين كنيد هديه تولد چجوري و چه جايي قرار بگيره تا بتونيد فرد مورد نظر رو حسابي سورپرايز كنيد.

سورپرايز همسر

خيليا ميگن فقط سورپرايز براي تولد داريد؟

بايد بگيم خير. بارها شده كه در اتاق فرار سورپرايز همسر بعنوان سورپرايز سالگرد ازدواج انجام شده و خيلي هم جذاب شده، چون هيچكس فكرشو نميكنه قراره توي ي بازي سورپرايز بشه.

نكات اصلي سورپرايز تولد در همه مكانها

در سورپرايز حتما زمان را در نظر داشته باشيد و زودتر آماده شويد. حتي اگر فرد چند دقيقه هم دير كند خيالتان راحت است. همه موارد سورپرايز را شفاف كنيد و قبلا در محيطي كه قرار است سورپرايز اجرا شود، به ديگران اطلاع بدهيد. اگر كسي از افراد دعوت شده به تولد دير كرده است و مي‌دانيد كه برنامه سورپرايز شما را خراب مي‌كند به او زنگ زده يا پيام بفرستيد تا براي مدتي منتظر بماند. بعد از سورپرايز حتما به آنها اطلاع دهيد تا به شما ملحق شوند و در پس لرزه هاي اين هيجان بزرگ سهيم شوند.

مطمئن شويد هيچ سرنخ كوچكي به طرف مقابل نرسد، يا نكته هايي كه با آن بفهمد سورپرايزي در كار است. براي مثال: اگر بليط تهيه كرده ايد براي اطمينان بيشتر رسيد خريد را دم دست نگذاريد. حتي اگر سفارش كيك داده ايد و ممكن است لو بريد، كيك را به شخص ديگري بدهيد تا به انيگما برساند. پس همه سرنخ ها را پاك كنيد.

اين نكته براي روز سورپرايز تولد است. اگر مي‌خواهيد مكان تولد را تزيين كنيد بهتر است طوري اين كار را انجام دهيد كه از بيرون و تا زمان سورپرايز هيچ چيزي قابل مشاهده نباشد تا ايجاد شك كند و در دقايق پاياني همه نقشه هايتان را خراب كند. در اتاق فرار انيگما اين مشكل را نداريد، چون در همان لحظه اي كه انتظار نداريد غافل گيري تولد صورت مي پذيرد.

عكس سورپرايز تولد

عكاسي و فيلمبرداري از اين لحظه فوق العاده را از دست ندهيد و حتما عكاسي و فيلمبرداري سورپرايز تولد را به ما بسپاريد. داخل بازي شما حق استفاده از تلفن همراه را نداريد پس ما اين كار را به بهترين شكل براي شما انجام مي دهيم.

گروه سورپرايز تولد

اين موضوع شايد ساده باشد اما بهتر است براي سورپرايز كساني را دعوت كنيد كه اينجور كارها را دوست دارند. همه را به اين نوع مراسم ها دعوت نكنيد. اگر كساني را دعوت كنيد كه به سورپرايز كردن علاقه دارند، هم به بهتر اجرا شدن برنامه سورپرايز شما كمك خواهند كرد و هم خودشان از اين مراسم و بازي لذت خواهند برد.

درست است كه در برنامه سورپرايز تولد نياز هست خيلي چيزها را پنهان كنيد اما نه به اين معني كه روز تولد را فراموش كرده ايد. مي‌توانيد فقط ايده سورپرايز تولد را مخفي نگه داريد. درست است سورپرايزهايي از اين دست ممكن است بسيار هيجان انگيز باشد. اما در بعضي مواقع نيز ممكن است حس نااميدي از فراموش كردن تولدي كه در طرف مقابل ايجاد كرده‌ايد را جبران نكند.

احساسات وضعيت روحي است كه در اثر تغييرات شيميايي در بدن، محرك هاي خارجي يا احساس همراه با افكار، رفتارها و لذت ها به وجود مي آيند. از اين روي، داشتن احساساتي سالم در يك رابطه سالم مي تواند سلامتي روح و روان افراد را تضمين نمايد. اگر زندگي شما دچار روزمرگي و اتفاقات يكنواخت شده است، مي توانيد به كمك سورپرايز كردن، اين يكنواختي را درهم بشكنيد. احساسات خشك و بي روح، مي توانند مواردي همچون افسردگي، كاهش مسائل شناختي را در پي داشته باشد.

شركت سورپرايز تولد

هنگامي كه افراد توسط كسي يا چيزي سورپرايز مي شوند، مغز آن ها دنباله تعجب آوري را طي مي كند. اين در واقع يك هشدار عصبي قوي است كه به ما مي گويد چيزي مهم در اين لحظه رخ داده است كه بايد به آن توجه نماييم. تمامي منابع شناختي ما در لحظه سورپرايز شدن ربوده شده و روي آن لحظه متمركز مي شوند. برخي از افراد در اين لحظه احساس معذبي دارند، اين در حاليست كه بسياري از افراد حس هيجان را درون خود احساس كرده و از آن لذت مي برند.

اثرات سورپرايز تولد

در حقيقت، سورپرايز كردن باعث مي شود تا انسان 25/1 ثانيه از نظر جسمي يخ بزند. سپس مغز وي سعي مي كند تا آن چه را كه در حال وقوع است را دريابد و كشف نمايد.

نكته بعدي از فوايد سورپرايز كردن، ايجاد تغيير است. سورپرايز كردن به فرد مقابل اين پيام را مي رساند كه تو براي من مهم هستي و من مي خوام هيجان شيريني را وارد زندگي تو كنم. در اين حالت است كه مي تواند زندگي شما از يكنواختي بيرون آيد و كمي تغييرات دلپذيري را در آن حس كنيد.

سورپرايزها همچنين احساسات را بهتر يا بدتر مي كنند. اگر از چيزي مثبت شگفت زده شويم، احساس خوشبختي يا شادي شديدتري نسبت به حالت عادي ما را فراخواهد گرفت. اگر از موضوعي منفي غافلگير شويم، احساس عصبانيت و نااميدي در ما تقويت مي شود.

پس بدون هيچگونه نگراني اين كار را به مجموعه اتاق فرار انيگما بسپاريد.

منبع: مجموعه اتاق فرار انيگما

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۹:۱۷ ] [ انيگما ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی