اتاق فرار انيگما
اتاق فرار (Escape room) يك بازيِ فيزيكي - ماجراجويي است. در اين بازي، تيم‌ها در قالب گروه‌هاي 3 تا 5 نفره تشكيل شده و داخل اتاق فرار مي شوند. در، پشت سر آنها قفل شده و بازيكنان مي بايست با پيدا كردن سرنخ‌ها، حل كردن معمّاها، از سر گذراندن چالش‌هايي كه براي آنان طراحي شده و در قالب كار گروهي ظرف مدت 60 دقيقه راه خروج از اتاق فرار را پيدا كرده و از آن خارج شوند.

در اين اتاق فرار ترسناك ، شما و هم تيمي‌هايتان در اتاقي در وسط حمله زامبي‌ها گرفتار شده‌ايد. در اين بازي‌ها حدود يك ساعت زمان داريد تا از اتاق و از دست زامبي‌ها خلاص شويد. در واقع شما بايد قبل از حمله‌ي زامبي‌ها اتاق فرار را ترك كنيد در غير اين صورت با روبرو شدن با زامبي‌ها، خودتان هم به زامبي تبديل خواهيد بود و عملا در بازي شكست خواهيد خورد. فراموش نكنيد كه اتاق‌هاي فرار زامبي گاهي زامبي‌هاي واقعي يا عروسكي دارند تا وحشت شما را افزايش دهند در نتيجه از اين زامبي‌ها نترسيد و فراموش نكنيد كه اين فقط يك بازي سرگرم‌كننده است.

 

اتاق فرار زندان زامبي

 

اتاق‌هاي فرار زامبي، يك ماجراجويي پركشش و سرگرم كننده براي همه سنين هستند. اين اتاق‌هاي فرار از فيلم‌هاي زامبي جذاب‌تر خواهند بود و برايتان هيجان زيادي را به همراه خواهند داشت. اتاق فرار زامبي حتما مستلزم اين است كه شما با خانواده، دوستان يا همكاران خود در يك اتاق تعاملي بتوانيد موفق شويد. معماها شما را تشويق مي‌كنند تا خارج از چارچوب فكر كنيد و هنگام حل معماها احساس غرور را تجربه خواهيد كرد. در اتاق فرار زامبي هيچ مانعي بين شما و سرگرمي وجود ندارد. همه‌چيز معمولا بسيار طبيعي و جذاب طراحي مي‌شود و هيجان اين سري اتاق‌هاي فرار بسيار بالا است. در اين اتاق‌هاي فرار معمولا صداي زامبي‌ها نيز به گوش مي‌رسد تا هيجان، ترس و جذابيت چندين برابر شود.

براي برنده شدن در اتاق فرار لازم است تا مثل يك تيم عمل كنيد و با يكديگر همكاري داشته باشيد. چندين دسته مختلف اتاق فرار زامبي وجود دارد كه با معماهاي متنوعي را ارائه شده‌اند. در ادامه به برخي از آن‌ها خواهيم پرداخت.

 

اتاق فرار زامبي با پازل‌هاي فيزيكي

 

معمولي‌ترين دسته از اتاق‌هاي فرار زامبي آن‌هايي هستند كه با پازل هاي فيزيكي ارائه شده‌اند. در اين نوع اتاق‌ها بيشتر بايد فعاليت‌هاي فيزيكي انجام دهيد، گره‌هاي پيچيده را باز كنيد، با چوب و تخته سر و كار داشته باشيد و سرنخ‌هاي عجيب را پيدا كنيد. اصولا در اتاق فرار زامبي نيازي به جابجا كردن تجهيزات دكور مانند مبلمان نخواهيد داشت.

 

زندان زامبي

 

گاهي اوقات سرنخ هايي در مقالات و مجلات موجود در اتاق فرار وجود دارد. گاهي اوقات كليد فرار شما از اتاق فرار زامبي بيان يه كلمه است يا گاهي اوقات براي باز كردن قفل‌هاي تركيبي به حروف نيز نياز دارند، بنابراين مراقب باشيد. حروف برجسته يا جدول كلمات متقاطع ممكن است تركيب مورد نياز را به شما ارائه دهد.

 

بيمارستان زامبي

 

براي غلبه بر زامبي‌هاي اتاق فرار، نيازي نيست تا نابغه رياضي باشيد. با اين حال، در برخي اتاق‌هاي فرار زامبي، معماهاي رياضي ارائه شده كه بايد از پس اين معماها بر بياييد. حل يك معادله ساده ممكن است عدد مورد نياز را براي رمز عبور يا پيدا كردن كليد در اختيارتان قرار دهد در نتيجه مراقب هرگونه نشانه يا علامت رياضي باشيد. همچنين، اگر يك پازل سودوكو روي ديوار آويزان بود، ممكن است براي ادامه فرار نياز به حل آن داشته باشيد.

 

فرار از زامبي

 

همه سرنخ‌ها براي شكست زامبي‌هاي اتاق فرار ساده نيستند. گاهي سرنخ‌ها يك صدا هستند كه اطلاعات مهمي را در اختيارتان قرار مي‌دهد. شايد كد مورس است كه بايد آن را كشف كنيد. سرنخ همچنين مي‌تواند نوشته‌ها يا تزئينات خاصي باشد كه در مجله، قاب عكس، ساعت ديواري يا حتي كاغذ ديواري اتاق فرار ظاهر شده است. در نهايت، به نورپردازي اتاق توجه كنيد و به سمت روشن‌ترين قسمت اتاق برويد. با اين حال، اگر گوشه‌ي تاريك‌تري وجود دارد مي‌توانيد چراغ قوه‌اي پيدا كنيد تا سرنخ هاي پنهان را در آنجا كشف كنيد.

 

بازي زامبي

 

بخشي از سرگرمي اتاق فرار با زامبي‌ها اين است كه پازل‌ها و معما، چالشي براي فرار هستند. بنابراين، به ندرت پيش مي‌آيد كه سرنخي در فضاي عادي ارائه شود تا به راحتي متوجه آن شويد. در نتيجه بسياري از سرنخ‌ها به صورت پنهايي ارائه شده‌اند. براي مثال ممكن است برخي سرنخ‌ها در قفسه‌ي‌ كتاب و لاي كتابي توخالي قرار گرفته باشد. يا ممكن است برخي از سرنخ‌ها در كشو‌ها و كمدها دور از چشم شما مخفي شده باشند. پس براي فرار از اتاق فرار زامبي همه‌ جا بگرديد، سرنخ‌ها را پيدا كنيد و قفل در را باز كنيد. در نهايت قبل از اينكه تبديل به زامبي شويد بايد از اتاق خارج شده و براي پيروزي خود شادي كنيد.

براي حضور توي اينجور فضايي به صفحه رزرو اتاق فرار بريد.

 

منبع: https://www.enigmaescaperoom.ir/blog/zombie-escape-room

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۴:۲۵ ] [ انيگما ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی